[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 13:54:53 CET

On 19 Dec 2008 at 13:29, jhidvegi wrote:
> Attól még ugyanúgy el kell mennem a helyszínre, hogy orvosoljam a
> problémát, ezt mindenképpen el szeretném kerülni.
Siman megcsinalhatod, hogy beallitott ertek ala hulve
visszakapcsol.
Ha reklama van: tulterheltek :-)
Azert nem ez a legjobb megoldas, ha maskor is eladnal nekik.

> Kicsi. Kell nekem a sima lemezhez képest olyan 6-8-szoros felület
> növelés.
Ajjaj!
Erzesem szerint az nem fog menni termeszetes konvekcioval.
Utcai trafokon latni olyat, hogy legalabb colos csoveket
hajlitanak ij alakura es azokat hegesztik az edenyre
"csoradiatornak".
Az olaj es a levego is termeszetes konvecioval kering benne.

Ha ekkora hutofelulet igenyed van, nem gond az, hogy jut el a ho
a felvezetoktol az edeny falaig? Ha kihagyod a
keringetoszivattyut, akkor nem fog lokalisan tulmelegedni? Kering
magatol a hazon belul az olaj annyit, hogy elvigye a hot?

udv

szepygab