[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 19., P, 14:02:06 CET

Szia!

Ha semminemszamit alapon allok hozza, akkor kell csinalni egy szerszamot (belyeg/forma parost), ami egy felszinuszt nyom a 90fokos sarkokkal egyutt. es azzal egyesevel ranyomni a bordakat. Csak egy ilyen szerszamhoz a nyersanyag sem ket filler, a maros sem olcso, es a vegen honnan veszel akkora prest, ami ezt megcsinalja.

Jol ertem, hogy a szinusz csucsa lenne a dobozhoz forrasztva, es a 90 fokos kocka elek lennenek a szabadlevego fele? Es a bordak kozott alul es felul ki lenne a doboz furva, hogy aramoljon az olaj?

vajk