[Epitesz-barkacs] tartalekfutes elektromos

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 4., P, 00:53:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.04. 00:27:04 +2h-kor írta:

> Tényleg, akkor, ha van egy ugye evidens módon villany alapú hőszivattyú
> elvű fűtés, akkor mi kell legyen az alternatív fűtés?
> Én se szeretnék kéményt építeni. :-)

szopatásként pár éve a pest megyei közig. hivatal szerint
(tartalékfűtés szóra a google által találtak között)
azért kellene egy vegyes tüzelésű kémény, mert ugye a gázkonvektorok
sem mennek áram nélkül, és egy vegyes tüzelésű kályha és a függőleges
lukú kémény áram nélkül is tud melegíteni

szerintem meg veszek egy benzines áramfejlesztőt, ami arra az évi
pár órára kihúzna a bajból