[Epitesz-barkacs] Pince, meg mindig ?!

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Júl. 8., K, 09:21:12 CEST

> Az 1-es kenyelmes lenne, viszont nem ismerem az anyagot, gyanus, hogy
> miert sokkal olcsobb mint az 1-2mm retegben hasznalando vizzaro
> anyagok. (utobbi kb. 5x annyiba kerul, kg/m2/mm alapon hasonlitva
> termeszetesen)

Gondolom azért, mert a nagyrésze cement. A flexibilis csemperagasztónál is a
flexibilis kerül sokba. Ez a légáteresztő, de vízátnemeresztő nekem elég
ellentmondásos azért.

Próbaképpen esetleg rátehetnél egy fóliát a falra és kiderülne, hogy milyen
intenzív a szivárgás. Gondolom, hogy azokat a bárokat a vakolat csak
megszilárdulás után tudja. Érdekes lenne tudni, hogy van-e rá idő.

Palasik Sándor