[Epitesz-barkacs] Pince, meg mindig ?!

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 8., K, 13:55:36 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Gondolom azért, mert a nagyrésze cement. A flexibilis csemperagasztónál is a
> flexibilis kerül sokba. Ez a légáteresztő, de vízátnemeresztő nekem elég
> ellentmondásos azért.

Nahh, itt akadtam el en is. Ma divat ez a lelegzo fal kifejezes, ezert
mindenbe beleirjak, persze lehet hogy csak marketing duma.

Nezegettem a paradiff adatokat is, mar ahol megadtak.
Az Izonil adatlapjaban 19.7 van, a Soriflex 2K pedig 2.5m/mm.
8-szor jobb lenne, es meg csak nem is mm-es retegben kell felrakni?!

Pl. viszonyitaskeppen egy sima kismeretu teglabol keszult falnak mennyi a
paradiff ellenallasa?

> Próbaképpen esetleg rátehetnél egy fóliát a falra és kiderülne, hogy milyen
> intenzív a szivárgás. Gondolom, hogy azokat a bárokat a vakolat csak
> megszilárdulás után tudja. Érdekes lenne tudni, hogy van-e rá idő.

Nem tom, szerinted itt lehet tobb bar viznyomas?
Ez a fal a talajszint alatt van kozvetlenul, azaz 0..2m melysegben, es a fal
tetejen is van nedvesedes. Ebbol en arra kovetkeztetek, hogy ez kapilaris
hatas miatt szivodik fel.

Ha betakarom foliaval a falat kiserletkeppen, mit merjek meg?
Liter/m2/nap?

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))