[Epitesz-barkacs] vásárlas után 3 napon belül csere?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 9., Sze, 07:25:15 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.07.08. 23:58:24 +2h-kor írta:

> Pedig altalaban elviseli. Ha le kell szerelni a cuccot, akkor a nyomooldalt
> el szoktak zarni, es beinditjak. Ekkor a kompi kiszivja az egesz kocerajbol
> a kozeget, ossze fog gyulni a kulteriben a _nyomo oldalon_ levo tartalyban,
> majd (menet kozben) el kell zarni a szivo oldalt is, es lehet bontani.

a "nyomó oldali tartály" maga a kompresszor vasháza ?

a kompresszor "szívó oldala" azonnal a motorba? a motor "nyomó oldala"
belepöfögi a kompresszor vasházába (mert az új kompr "fel ven töltve",
mert kb 1 kg-nyi folyékony állapotú R407C-nek tartályként benne kellene
lennie az új kültéri kompresszorában )
mint tartályba? és a kompresszor nyomó oldalából gáz alakban megy
tovább a beltéri felé?