[Epitesz-barkacs] vásárlas után 3 napon belül csere?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 9., Sze, 07:38:58 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.09. 00:13:05 +2h-kor írta:

> Amúgy olyan marha nagy különbség nincs ezekben az osztályozásokban. Én
> még némi ámítást is érzek benne, mert nem olyan evidens ez az egész
> téma.

a kb 2,6kWh-oknál
az "A" oszt-nál átlagosan 720W-os a motorja          kb 65e Ft
egy "D" oszt-nál átlagosan 1010W-os a motorja      kb 50e -55e Ft
legalábbis a splitek műszaki adataiban ezt vettem észre

az óránkénti kb 300W miatt legalább 10Ft/óra a "forgómorgóban"

első blikkre a 10ezer Ft-tal drágább óránként 10 Ft-tal kevesebbet zabál,
tehát kb 1000 óra alatt meg kellene térülnie... azaz kb 40-42 nap alatt

feltételezve, hogy az "A" osztályos  split csak tényleg 720W-ot zabálna

na, erről mi a véleményetek????