[Epitesz-barkacs] r407c r410a téma

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 12., Szo, 06:04:06 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.07.12. 02:18:31 +2h-kor írta:

> Szerintem nem. Az R410A nyomasai joval nagyobbak, nem biztos hogy elbirja a
> rendszer, meg valoszinuleg valtoztatni kene a kapillarison vagy expanzios
> szelepen is.

akkor ez kb. olyan, mint ha 95-ös (vagy gyengébb) benzin helyett 98-as menne bele.....

kérdésem, hogy egy modern expanziós szelep csavarral finomítható?

> Az R410A az R32 es R125 50/50% kevereke.
> R407C pedig 23% R32, 25% R125, 52% R134a

ez érdekel :-) és érdekelne az erről szóló szakirodalom is, amit előre is köszönök

> Attol fuggoen milyen aranyban kevered, kiszamithato az egyes komponensek
> aranya, de hogy mi lesz az eredmeny...

amikor ezeket szeretném letölteni, vagy megnyitni, az én buta IE-m lefagy :-(

http://www.doksi.hu/get.php?lid=2992
http://www.doksi.hu/get.php?lid=2993

köszi!!!!  akkor nem reménytelen :-)

Tamás