[Epitesz-barkacs] inverteresség...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 14., H, 13:31:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.14. 12:57:21 +2h-kor írta:

> Csak filózgatok.

nemrég vettem egy "csőszivattyút", ami egy 100-as átm. csövön
400 Pa nyomással  tud szellőztetni xx m3/h levegőszállítást
(56Wattos)

a leírások szerint 170Voltra letornászva csak kb 300Pa -t tudna

egy 50 - 300Wattal terhelhető csillár fénycsökkentő ketyerével
(tirisztoros) sikerült lebutítanom, de gyengus lett

persze ez nem inverteres volt, azaz az 50Hz megmaradt

a segédkondi mit tesz vele?