[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 18., P, 16:59:23 CEST

jhidvegi wrote:

> Én már csináltam fénycsőhöz négyszögest, működött. Mosógép lúgszivattyú
> motorja is szépen elment négyszögről, ráadásul kísérletképpen felnyomtam
> 100Hz-ig is. Piszokul forgott. Viszont nem terheltem, az igaz.

Hmm, igy nem probáltam végülis...
Egy 1kW-os klímakompresszornak azért mégiscsak jobb a szinusz, nem?

> Marha nagy ehhez a teljesítményhez.

Ja, ezt néztem én is. Gondolom csak azért ilyen nagy mert a 3 fázisú
villanyszerelés része is szellősebb meg iparibb (nem gyufásdoboz méretű
kismegszakító mint egy PC szünetmentesben), meg a sok hely az akkukhoz...

> A nevében is benne van, hogy
> tirisztoros, ezért olyan nagy, szerintem nem éri meg, csak egészen spéci
> esetben. Persze lehet, hogy az anyag benne megér annyit, ha valaki fel
> tudja használni. A hatásfoka is biztosan jóval vacakabb, mint a maiaké.

Ha így van, akkor elég drága, nem valószínű hogy ebből indulnék ki ha 3
fázisú invertert akarnék csinálni. Vagy a fene tudja, végülis minden benne
van, elég sok munkát megspórol a mechanikai konstrukció, trafó, egyebek...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))