[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 27., V, 09:25:57 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.27. 08:57:49 +2h-kor írta:

> Ott ez nem lenne gond. Ilyenkor ugye ő lenne az elpárologtató, és ha van
> víz az ottani hőcserélő előtti csőspirál körül, akkor nem jutna már a
> saját hőcserélőjének elpárologtatnivaló, tehát annak a ventillátorát ki
> kéne kapcsolni erőszakkal, nehogy a kemény fagyban kondenzáljon

a kültérit sem kaptam még szét, tehát elméleti a kérdésem:

a kültériben levő kompresszor és a kültériben levő elpárologtató között már csak
csőelvágás (+ peremezés) által jutnék olyan megszakításhoz, hogy közé
be lehessen biggyeszteni egy csőkígyót ?
(szóval lehet, hogy ott nincs hollandival megbontható rész?)