[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 27., V, 09:28:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kültériben levő kompresszor és a kültériben levő elpárologtató
> között már csak csőelvágás (+ peremezés) által jutnék olyan
> megszakításhoz, hogy közé
> be lehessen biggyeszteni egy csőkígyót ?
> (szóval lehet, hogy ott nincs hollandival megbontható rész?)

Az oldalát nem szedtem le sosem, csak a tetejét, mert csak elektromos
matatásra volt szükség. Jó tömören van szerelve, és a kompresszor mellé
nem láttam le, mert jól be van csomagolva fekete szivacsba. Szerintem ezt
nem bonthatóra csinálták. De akárhogy is, a megbontáskor biztos le kell
ereszteni az egész töltetet.

Ebben is lehet valami elosztó, mert úgy tűnik, hogy a kültéri rész is vagy
3 vagy több párhuzamos rendszerből áll össze. Főleg, hogy a 3,5kW-osban a
2,6-oshoz képest még egy réteg hőcserélő van a ventillátor mögött. Szóval
lehet, hogy 4 az a 3, vagy talán 5. :-)

Lehet, hogy nem olyan evidens az oldalának a lebontása, mert mintha valami
U alakban hajlított lemez lenne, és a sarokszelepek is erre vannak
szerelve. De majd jobban megnézem. De lehet, hogy neked könnyebb, mert még
"asztalon" van a cucc. Na meg ez újabb, az enyémek régiek.