[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 27., V, 10:05:59 CEST

Tényleg, hogy van ez a vízfelvevő képesség az ytongnál? Ha lelocsolsz egy
ilyen blokkot, nyeli a vizet, mint kacsa a nokedlit?

Felmerült bennem, hogy ha már van lehetőség bőven hőszigetelni kintről,
nem jobb-e, és olcsóbb visszatérni régi módszerekhez, és pl itt Budafokon
mészkő blokkokból építeni, ami viszont tényleg rengeteg vizet képes
tárolni? A hőszigetelése szar, nagyon is, de arra ott van a 10-15 centi
hungarocell, mint lehetőség.

És érdekes újdonság számomra azoknak a keskeny ablakoknak az alkalmazása,
amitől templomszerű benyomást kelt nekem az épület, már több helyen láttam
jártomban-keltemben. A nagyablakos, szinte csupaüveg módi mintha kiment
volna a divatból. Előtérbe helyeződik az energiakérdés, ezért? Vagy a
biztonság? (A keskeny ablakon nem jut át a betörő, nem lehet az értékeket
se nagyon kiadogatni rajta.)

Igaz viszont, hogy azért nem kizárólagos szokott lenni az ilyen ablak a
házon.