[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 27., V, 12:30:46 CEST

On 27 Jul 2008 at 9:52, jhidvegi wrote:
> Ez igaz, viszont van kondenzvíz, amit a falnak kéne felvennie, ez nem
> szimpatikus. Olvastam ellenérvet, hogy ilyenkor a nagy felületeknek
> nem kell nagyon hidegnek lennie... na de az nem valami frankó, ha kint
> van +35 fok, a  hozzá való harmatponti h~Nmérséklet valami 25 fok
> sokszor, bent meg csinálok ugyanennyit, az azt jelenti, hogy bent 100%
> a páratartalom.
Na igen, ha folyamatosan engeded be a párás külőo levegőt, akkor
egyrészt tényleg kondezvíz problémáid lesznek - ezért is illene
beépíteni a harmatpont érzékelőt a csövezés bejövő (=leghidegebb)
pontja mellé - másrészt egy csomó energiát fordítasz a
környezeted hűtésére.
Igazából a belső hűtés mellé hővisszanyerős szellőzés lenne a
korrekt műszeki megoldás.
Így meg persze télen kell párásítani :-(

üdv

szepygab