[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Május. 30., P, 14:47:42 CEST

jhidvegi írta:
> Itt (Hofferek) valószínűleg ez nem jön be, mert ha jól emléxem más
> emilekből, ez a nyaraló valahol a Balaton mellett lehet, szóval ott a
> talajvíz biztos nem 50m mélyen van. Esetleg olykor csak 1m mélyen. De
> itt Bfokon is láttam már pl a Rózsavölgyben, hogy bizonyos időszakokban
> a vízóraaknák csaknem tele vannak vízzel. Nna itt a pinceépítés elég
> gázos.

Itt is néha áll 10-20 cm víz tavasszal a vízóraaknában. Készülök kutat
is furatni, csak öntözésre. Az valamit csökkenthet a lokális
talajvízszinten? Csak az esővízig furatnék, vízzáró réteg alá nem.

Különben körbe 15 cm vastag vasalt betonjárda van, tavasszal
csináltattam, mert a régi eléggé csehszlovák állapotú volt, és kifelé
lejt, még eddig nem esett olyan eső, hogy a fal is vizes lett volna.