[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Nov. 12., Sze, 14:42:04 CET

Nekem a cserépkályhát elég volt egyszer reggel, egyszer este megrakni. A huzat szabályozás nagyon lényeges. Az elején mehet nagyobb huzat, akkor tombol a kályha, és ha már átizzott fehéren a fa teljes keresztmetszetben (jó vastag rönkök kellenek), le kell zárni teljesen. Ha túl korán zárod le, felrobban a kályha, ha túl későn, vagy ha túl nagy a huzat az elején, kiég a kályha, és túl hamar elég a muníció. De ha jól eltalálod, nekem pl. este még volt annyi parázs reggelről, amivel be tudott gyulladni az új adag fa.

Gábor