[Epitesz-barkacs] higanygőz + kvarclámpa + előtét

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2008. Okt. 2., Cs, 21:50:39 CEST

Szia!

Annak idején, mikor még discóztam a 70-es, 80-as  években, nekem az UV lámpa
fojtótekercse égett le. Ekkor találtuk fel az "Omega ködöt" (ki kellett a
nagy füst miatt üríteni a termet.)
Szóval ezután már biztosra mentem. Fojtótekercs helyett egy hagyományos,
hőfokszabályzó nélküli vasalót kötöttem sorba az égővel. Míg ez el nem dőlt
és nem égett bele a szinpadba, tökéletes volt. Akkor is csak a művház
igazgatónőjének nem tetszett a dolog, viszont tök mindegy, milyen
teljesítményü égőhöz használtam, ráadásul télen még melegített is. ;-)

Minyu