[Epitesz-barkacs] 2fázisú kondenzátoros

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 11., Szo, 15:48:44 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.11. 14:16:45 +2h-kor írta:

> :-)) Érdekesen fogalmazol. Szóval van egy kondis motorod, aminek a
> segédfázisa 6 mikrós kondival megy.

az én tekercselésem másképpen van tekerve :-)

> Elbírja az a 200W-ot is valszleg, max picit melegedni fog.
>
> Szóval használd csak kondival, úgy lesz neked is a legjobb,
> meg a motornak is.
>
> A csak kondis módi elég vad elgondolás, arról mindenképpen lebeszélnélek.

szóval volna egy  200Wattos kondis motorom. de volna, amikor csak 40Watt kellene,
(csak annyi terhelést érezne ) van amikor 120W, és van amikor 200W

valahol olvastam, hogy "A motor üresjárati áramfelvétele DRASZTIKUSAN leesik. ... "

tehát a veszteségeket is beleszámítva pl. a 40W terhelést pl 60W-nak érezné a hálózat?
(annak érzékelné a "forgómorgó", annak elelnére, hogy papíron 200Wattos a motor?)