[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 15., Sze, 12:53:31 CEST

Érdekes, hogy ami purhabot itt használtunk, az ablakokat szépen tartja, de
amit befújtam a teraszajtó alá (igaz, ez másik fajta) az olyan kicsit puha,
szivacsos valami lett. Ez utóbbit meg is spricceltem vízzel, azt gondoltam
hogy jobb lesz tőle. Szóval ez hosszú távon szerintem semmilyen oszlopot nem
tartana meg.

Gábor