[Epitesz-barkacs] pince szigeteles

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Okt. 18., Szo, 10:26:42 CEST

A kornyezettel nem lenne baj. tutira lejjebb van a talajviz, az utca
masik oldalan masfel meterrel lejjebb levo terulet is szaraz.
de saja a kert foldje a haz falaig er, szigeteles nuku. az utca oldalon
meg az aszfalt van szepen felkenve a falig, ha alatta van is szigeteles,
nem sokat er. ez a belso oldalon latszik. es ugye jardat bontani es
rendbetenni sem olcsosag.