[Epitesz-barkacs] Ötrétegű cső

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 28., K, 16:06:01 CET

On 28 Oct 2008 at 15:56, jhidvegi wrote:
> lúgos vagy más anyag van benne, ami ionokat is képez), fogja a csapot,
> ami jó eséllyel fémesen jut el a melegít~N készülékig, tehát benne van
Új epítésnél ennek is elég kicsi az esélye. (Az eredeti
témafelvetésben ötrétegű csövekről volt szó, azok pedig nem régi
épületek.)
Az ötrétegű cső nem ad fémes kapcsolatot a kazán felé.

> Tényleg nincs semmilyen földelhet~N közdarab?
A kádlefolyó általában fém szerkezet(et is tartalmaz), azt
elvileg lehetne földelni, de nem láttam még olyan kivitelt, amin
lenne gyárilag kialakított csatlakozási pont.

üdv

szepygab