[Epitesz-barkacs] fókuszált (nap)fény továbbvezetése

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 1., H, 09:37:19 CEST

a teljesitmenyoptika eleg durva tudomany!

Pl egy 1m2 tukorrel osszeszedsz 1kW-ot. odateszed a lencsedet. ami a fenynek csak 10%-at nyeli el. (az emberi szem a fenyerot logaritmikusan latja. 10% veszteseget eszre sem vesz, 50%-ot mar talan) Akkor ez 100W-al fogja futeni a lencsedet!

ilyen helyeken nagyon speci lencseket, de inkabb ahol csak lehet tukroket hasznalnak.

vajk