[Epitesz-barkacs] érdekes kapilláris a klímában

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 9., K, 06:03:30 CEST

a kültéri rész 6-os rézcsöve  a doboz belsejében egy kapillárisban folytatódik

(azaz a  6-os csövön egy hüvejkujj méretű hengeres rézalkatrész, ami egy kapillárisban
folytatódik, a kapilláris másik vége - azaz a tágulási rész kezdete , mint egy háztartási hűtő mélyhűtője -
a kültéri rész lemezes csőspiráljába torkollik)

ebből arra gondolok, hogy "az alapértelmezés" a beltéri fűt, és a kültéri hűt

felmerül a kérdés, hogy emiatt kisebb az áramfelvétele a klíma fűtés irányának?

a másik kérdés, hogy  fűtéskor a kompresszorból a meleg szaft azonnal a 10-es csövön
megy a beltéribe, és visszafelé a 6-os csövön jön a kültéri felé?

és hűtéskor ennek ellenkezőjének kellene jönni, azaz a kompresszor a kültériben hül le,
majd a  kültéri csövének folytatásaként a kapillárison visszapofázva a 6-os csövön megy fel a
beltériig, és a 10-es csövön kell, hogy visszatérjen ??

szóval emiatt van az 55Wattos árafelvétel többlet?