[Epitesz-barkacs] klíma és áramkimaradás?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 10., Sze, 10:31:05 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.10. 08:55:54 +2h-kor írta:

> Semennyire. Hosszabb, akár hónapokig tartó kikapcsolás után is tudja, mi
> volt az előző beállítás. Tehát visszadugod a konnektorba, ott folytatja,
> ahol abbahagyta - pár perc várakozás után persze. A várakozás azért van,
> mert egyet nem tud: hogy a szünet mennyi ideig tartott. A szünet elég
> arra, hogy a kikapcsolás utáni nyomások mintegy leeresszenek,
> kiegyenlítődjenek, és a szerkezet normálisan el tudjon indulni.

ez jó előjel :-)

> Azt nem próbáltam, hogy ha az elemet hosszabb ideig kiveszem a
> távirányítóból, mennyire felejt maga a távirányító. Na de most kipróbálom:
>
> Néhány másodpercig nem felejt, biztos van benne valami kondi. Ha az is
> kisül, akkor teljesen elfelejt mindent. Kikapcsolt állapotban is. Pl 15
> másodperc elég, hogy felejtsen.

ha a beltérit jól beállítom, és nincs szükség távirányítani 1 hétig sem,,
és kikapcsolom a távirányítót, és távirányító mindent elfelejt
menyire macerás a távirányító újraokosítása?
(majd most fogom a távirányítot először bekapcsolni ...)

kérdésem:
a klíma feltöltése előtt lenne jó felokosítani a távkapcsolót?
(a klíma feltöltése után jobb lenne azonnal a beltérit felprogramozni,
vagy ha a feltöltés után csak fél nappal tudok nekikezdeni a beltéri agyához,
az okoz e károsodást a klíma lelkivilágának?)