[Epitesz-barkacs] viz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 14., V, 13:49:08 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2008.09.14. 11:58:36 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> korabban mar erintolegesen volt tema, de felvetem es kerdezek.
>
> a haztartasban felhasznalt vizek erteke, rangsora es felhasznalasa a
> kerdes, illetve, hogy a rangsorba telepites, csovezes, moszgatas tarolas
> megeri-e a mai es a (mondjuk) 20 ev mulva lehetseges allapotok szerint?

> tehat:
>
> - . vizmu altal adott tiszta viz : mindenre jo
> - . esoviz : ivasra nem alkalmas
> - . kutviz : ivasra ?
> - . medencebol leengedett viz
> - . futeskorben keringo viz
> [...]

ha a "20 év múlva" is érdekel, akkor az "out of civilisation" és hasonló
szempontok szerint.

azaz kevesebb vízmű által adott "tiszta víz"-ből, több csapadékvízből,
a klímaberendezés kicsapatott vizéből, Gabi által említett "szürke vízből"
egy üvegház belső falán lecsapódó párából lecsapódott víz tartályba vezetve
(elő kell ehhez keresnem, hogy a neten hol találtam ezeket)

ezt átvezetve házi filteres víztisztítón, ami így iható vizet ad.

emiatt kevesebb vízműszámla, és kevesebb csatornadíj

Gabi írta a kettéválasztható vízrendszert, ami szintén az "out of civilisation"
irányába mutat