[Epitesz-barkacs] szivattyú lábszelep

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 14., V, 18:29:23 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.14. 17:32:36 +2h-kor írta:

> Igen, ezt akarja tenni, és ezt mindannyian helyeseljük is.

igen, valóban ezt

> Feltéve, hogy nagyon elrontottam a számítást, mert az jött ki a másik
> emilben, hogy tán egész télen át se fagyna be, ha a csövet egy 1 centis
> hungarocell vonná be. :-)

a kút egy "vízóraaknával" van közös térben (a kút közös a szomszéddal,
betonnal lefedve, a kerítés félvonalon megy át, ezért kellett ezt az
aknát lemélyítenem, oldalról kilukasztani egy darabon a legfelső
gyűrűnél, hogy a búvárt le tudjam engedni  ) amiben almát, zöldséget
védtem fagytól

szóval ez már meg van, az esetleges 15méteres felszíni hungarocellbe bugyolált még nincs
viszont felszíni, csupasz vízcsőféle van

> De még nem jöttem rá, hol van elrontva, érzésre
> valami komoly nagyságrendi tévedés került bele a számításba.

érdekel....