[Epitesz-barkacs] Klimas futes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 13:11:10 CEST

On 15 Sep 2008 at 12:55, jhidvegi wrote:
> Látom, hogy akár a ház teljes átépítését is megcsinálnád annak
> érdekében, hogy a klíma szóba se jöhessen. :-)
:-))
Nem vagyok elvi ellensége, de ha Valaki számára elfogadható opció
a szilárd tüzelés, akkor ezt a gonolatot lenne érdemes
továbbvinni.
Igazából ezzel a klímás fűtéssel annyi a gond, hogy javítaná a
hatékonyságát, ha a kültériben fejlődő hő (kompresszor
melegedése) valahogy az épület termikus burkán belül tartható
lenne.
Az általad vázolt tetőn (oromfalon) keresztüli légcsatornázás
esetén nem lehetne átszívni a levegőt a kompresszoron?

> (Azért azt a kétségtelen el~Nnyt nem kéne figyelmen kívül hagyni, hogy
> a klímával h~nteni is lehet! És ha már úgy alakul a világ, hogy Mo
> melegszik bizony, hát ez nem elhanyagolható szempont.)
Hááááát, egy vert falú házban ez az előny nem biztos, hogy sokat
ér :-)

üdv

szepygab