[Epitesz-barkacs] Klimas futes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 15:27:37 CEST

On 15 Sep 2008 at 15:01, jhidvegi wrote:
> Nem értelmezhet~N. Ezek igen kicsi h~Nkapacitások, tehát tartósan nem
> köthetnek le teljesítményt. Minden veszteségi teljesítmény, még a
> kompresszor motorjában keletkez~N is, benne van a mérlegben. Kint
> minden kutyahideg, tehát kint nem ad le h~Nt. Még a kompresszorház
> körüli tér is hideg, annyira, hogy még az is megesik, hogy attól lesz
> a ketyere zajosabb, hogy a hideg cumóban a réseken bejutó pára
> lecsapódik, és a kompresszor köré tekert szivacs-szer~n h~Nszigetel~N
> réteg átjegesedik, és jelent~Nsen elromlik a rezgéscsillapítása.
Az a hőszigetelő réteg azért lenne, hogy ne kondenzálódjon a
kompresszoron a pára, amikor fűt odabenn?
A hűtőszekrény kompresszora (működését tekintve a klíma nyári,
hűtő üzemmódja) kézzel alig foghatóan meleg. Nincs becsomagolva,
hadd hűljön, kondenzálódni nem fog.
A hőszivattyús bojler (aminek működése a klíma téli, fűtő
üzemmódja) kompresszora sem volt becsomagolva. Sosem tapogattam,
hogy működés közben melegszik-e vagy hűl.
Lehet, hogy úgy alakították ki a kondenzvíz gyűjtőrendszerét,
hogy arról is oda folyhasson?
A remek időjárásra való tekintettel nem teszem ki a lábam a
fűtött lakásból, hogy megnézzem :-(

üdv

szepygab