[Epitesz-barkacs] MÉRÉS Klimas futes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 15., H, 21:51:45 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.15. 20:34:10 +2h-kor írta:

> Amikre viszont szükséged van, azt már leírtam: a vízhőfok érzékelésére
> szolgáló hőérzékelő, meg szobathermosztát, meg más efféle.. Amíg viszont
> nem használati melegvízre használod a szerkezetet, a saját hőmérője, ami a

be kell vallanom, 90% HVM+ vizes fűtés  és  10% a maradék meleg
légmozgásos, de inkább 100% vizes (HMV+vizes fűtés)

most 35 fokos vízhőmérséklet  esetén a maradék energiát levegőfűtésre nyomja
(azaz a forró szaft először a hideg vizet melegítette, és amikor a kb 50- 60-70-80celsiusos
 szaft így lehült 30 fokra, akkor a 30 fokos szaft a beltériből enyhe meleget fújt, és úgy ment
vissza a kültéribe, kezdetben 20 fokos visszatérő szaft miatt nem fújt a beltéri semmit )

én azt szeretném, hogy az összes energia a vízbe menjen, az egyre melegebb visszatérő
szaft inkább menjen vissza a kültéribe