[Epitesz-barkacs] MÉRÉS Klimas futes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 16., K, 16:42:58 CEST

On 16 Sep 2008 at 13:12, jhidvegi wrote:
> A winyómotor rohadt jó lenne kiegészítve lapáttal, de ez olyan
> finommechanikai feladat, amire nem vagyok felkészülve.
Nem olyan nagy ügy ám. Egy ilyen vacak ventiből kitermeled a
lapátot és rágyógyítod egy selejt vinyo motorjára.

> Jó lehet ez a
> ventillátorosdi is, csak még vacakolni kell vele. Pl felvenni a
> fordulatszám-kimen~Nfesz karakterisztikát egy adott áramhoz, hátha van
> olyan áram, aminél megközelít~Nleg lineáris összefüggést lehet találni.
Miért szenvedsz ezzel az áramosdival?
Tedd rá a szkópot a ventillátorra, adj neki a kompresszorral, és
nézd meg a kimeneti feszt. Szerintem egyszerűbb lenne a
fordulatszámot frekvenciaméréssel megállapítani.

üdv

szepygab