[Epitesz-barkacs] M0

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 20., Szo, 12:53:55 CEST


On 20 Sep 2008 at 12:23, gurmac wrote:
> megnéztem az egészet kicsit jobban a guglival fentr~Nl, és látom, 
> hogy van valami kezdemény az M5 régi M0 fel~Nli, déli oldalán, valamint, 
> hogy a régi M0 valami számomra rejtélyes okból csinál egy er~Ns kunkort a 
> város felé, és úgy csatlakozik az M5-höz.
> 
> Ha építenének egy kb 6-7km közöttú új szakaszt a kisdunahídtól az új M0 M5 
> alatti vége közé, akkor megsz~nnne az a baromság, hogy az út egy részét az 
> M5-ön kell megtenni. És ráadásul eléggé kikerekedne az M0 alja így ezen a 
> szakaszon.
> 
> Tudtok valamit róla, hogy ilyesmit terveznek-e egyáltalán? A messze 
Tervezik, de szerintem határidő nincs rá. Mindenesetre biztos 
hamarabb lesz meg, mint az M0 északi zárása a Szentendrei úttól 
Biatorbágyig.

> Hazafelé egy jókora dugó miatt, ami ott volt, ahol én akartam lehajtani, 
> tovább mentem, és látom, hogy a lenti, délbudai lehajtótól nem sokkal a 
> 70-es út környékéig terelés van, és mintha itt is autópályává építenék át 
> az egészet. Én csak remélni tudom, hogy ezt folytatják,
Hiú remény :-(
Építenek egy kb 2 km-es átkötő szakaszt an M0-ról a 6-osra. 
Valahogy sikerült megtervezni Európa talán legbonyolultabb 
csomópontját, ennek megfelelő tempóban is épülget.
Maga az M0 kb ettől a tétényi csomóponttól a diósdi lehajtóig 
válik igazi autópályává a csomópontépítés kapcsán. Az is van vagy 
1 km :-(
A halálút egyelőre marad. Annyival romlik a helyzet, amennyivel 
még több kamion megy majd erre. A média már büszkén közölte (kb. 
a megnyitást követő egy héten belül), hogy az új M0 szakasz 
belépésével érzékelhetően csökkent a budapesti tranzit 
teherforgalom. Pontosan ennyivel nő a halálút túlterheltsége.

üdv

szepygab


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról