[Epitesz-barkacs] M0

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 20., Szo, 13:50:09 CEST

On 20 Sep 2008 at 13:13, jhidvegi wrote:
> Új mértékegységet találtál? Megmértem az imént, 3km-r~Nl van szó.
Én ugyan 2 km-nek se mérem, de végül is lényegtelen.
A gugli térképén néztem.
Ami meglepett, az a nyomvonal az Angeli úti csomóponttól Érd
határáig. Nekem laikusnak nagyon logiusnak tűnt volna a
városhatár menti nyomvonal, végig üres területen. Ehelyett lejön
a nagytétényi sorompóhoz, a Hotel Aquariushoz, és a vasút mellett
megy ki Érdig. Ezzel az egész Bányalég utcai ipari területet
levágja az út, külön kell alul/felüljárót építeni.
Nézd meg az űrfotót, Te érted?

üdv

szepygab