[Epitesz-barkacs] M0

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 28., V, 06:09:54 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.27. 22:47:21 +2h-kor írta:

> ciklusban történt, de ez a híd nem 1 év alatt épült ám meg! (Amúgy is,
> szerintem a közműtárgyak építése nem a politikusok érdeme, max a
> prioritásokban tehetnek valamit, ki mit.

ne felejtsük el a Dunaújvárosi (Sztálinvárosi) vasgyárat, amit eredetileg
Mohácson alapoztak le, és az mohácsi alapozás után a láncos kutya
miatt kezdtek újból alapozni Dunaújváros magasságában

a mai világban is politikai kérdés egy gumikerekeket gyártó
nyugati, vagy japán céget idehozni, aztán a politikai döntés
után már akár szakmai kérdés is szóbajöhet, hogy a kukoricaföld
mennyi teherbírású a betonút alatt

minden a kezdet kezdetén politikai (egészségpolitika, oktatáspolitika,
klímapolitika, környezetpolitika, gyógyszerkísérletpolitika)