[Epitesz-barkacs] beultetett mikroelektronika

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 13:43:35 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.29. 12:33:14 +2h-kor írta:

> Szerintem a mai magyar magánrendelők a húzósak. Egy vércukormérőbe a
> legalacsonyabb jövedelműek se dőlnének romba.
>
> Lehet, hogy van ma is jó magánrendelő, de egyszer jó sok pénzt kifizettem,
> hogy egy konkrét valamit megtudjak. Minden szir-szart vizsgáltak, amiket
> nem kellett volna, amiket amúgy is tudtam, elterelték a témát ezekre,
> amiért mentem, azt végül nem tudtam meg. Persze legomboltak vagy 50

ha magánban megírod, utána nézek a kérdésednek

> rongyot. Megtudtam volna azt is idővel, amiért mentem, de a végszámla
> lehet, hogy fölé nőtt volna bőven a 100-asnak. Elegem lett.
>
> Államiban esélyem sincs kérdéseket feltenni érdemben. Szóba se jöhet olyan

a neten nem kerestél "ráutaló" infot, ami a továbbkeresésre ötletet adott volna?

> vizsgálat, amit én forszírozok. Volt, amikor sikerült rábeszélni egy
> szakorvost az ő szakterületén kívül eső vizsgálat előírására (CT), hogy
> ugyanmár menjünk 10 centivel feljebb... nagyon húzódozott, végül belement,
> és látszott, hogy igen, van pajzsmirigy probléma.

sajnos az emberi tényezőkön bukik leginkább az egész :-(

> Ennek semmi értelme. A ketyeres se olcsó, nem egyszemélyes, a kiértékelés
> pedig szakorvosi tudást, nagy gyakorlatot kíván.

http://mobil.nik.bmf.hu/projektek/2003/sziv-ppt.pdf

az ST szakasz megemelkedik --> myocardiális infarktus
mobiltelefonon is továbbítható info
egy PIC program által generálható