[Epitesz-barkacs] beultetett mikroelektronika

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 13:26:47 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.29. 12:35:11 +2h-kor írta:

> [...]

most magyar helyen, a háziorvos előtti folyosón egy szívinfarktust megelőző
táblán volt az alábbi tartalommal

" ... ha a lépcsőházban egy 28 lépcsős terhelést kibírja, akkor vélhetően probléma nélkül
alkalmas a szexuális tevékenységre is...  "

( nem volt nálam papír, hogy pontosan leírjam, de a tablót egy nyugati "tudós cég"
leírása alapján írták...

a tablón egy gyötörtarcú ember a szívkörnyéki fájdalom miatt markolászni próbálja
a szívkörnyéki részt.  ezen a tablón a jobb alsó sarok magasságában volt
a nemi képességekre való utalás )

> Sőt, ezek a ketyerék nem is adnak ki újraélesztő impulzust, ha
> detektálják, hogy van szívműködés. Nem láttam még ilyet közelről, de el
> tudom képzelni, hogy szájbarágósan de röviden hozzá lehet rajta jutni az
> infóhoz, hogy mit kell pontosan csinálni vele. Talán el is mondja. :-)

egy ilyen 2 órás tanfolyamra szívesen elmennék