[Epitesz-barkacs] penesz a padlon

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Ápr. 30., Cs, 17:00:38 CEST

> szoros és tömített az illesztés, hogy a pára felengedésében ne ezek
> játszanák a fő szerepet. Ha a hajópadló műanyagból készülne hasonló

Hát, azért eléggé be kellett verni a másikba. Igaz, azóta száradt, és
már nem résmentes a felület. Mondjuk az a furcsa, hogy amikor
fölbontottam, tök száraz volt alulról (különben szerintem a lenolaj
nem túl jó párazáró, különösen a 19 mm deszkához viszonyítva). Na
szóval ezek együtt sem torlasztották annyira föl a talajpárát, hogy
penészedés induljon el. Erre csak a 15 cm matrac képes, az sem a
90x180 cm felületen, hanem a legközepén 30*50 foltban. Ott már látható
nedvesség volt. Igaz, fölülről is jöhetett páraterhelés (feleségem
aludt rajta), de az szerintem minimális, hiszen a nap kevesebb, mint
felében kapja csak.

Most fölcsiszoltam, kap a bóros vacakból és újabb réteg olaj jön rá.

szia: Balázs