[Epitesz-barkacs] vízcsőtörés :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 14:52:19 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ez már nem.
> A lafújószelepnek semmi köze a hálózati nyomáshoz, az kizárólag a
> tartály üzemi nyomásához kell igazodjon. Ha pl. a tartály üzemi
> nyomása max 6 bar, akkor ezen kell lefújjon a biztonsági szelep.

Ne már! Eleve a hálózati víznyomás is el szokta ezt érni! Nem lehet
ekkorára belőni, mert megeshet, hogy folyamatosan jön belőle a víz!

> Nyomáscsökkentő csak akkor kell, ha a hálózati nyomás ezt elérheti
> vagy meghaladhatja. Ekkor ugyanis a hálózati nyomás is kinyithatná a
> bizt. szelepet, ami így folyamatosan folyna.

Na látod. Erről van nagyba szó!

> Ha viszont a hálózati nyomás max 4 bar

Ha....

Nem akarok én semmi rossznak tovább rontója lenni, felőlem ki-ki azt
szerel(tet) be, amit akar, csak elmondam a véleményemet, hogy szerintem
értelmetlen zömmel a sok drága holmi, és főleg megkeseríti az ember vizes
perceit sok esetben.