[Epitesz-barkacs] porszívó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 26., Sze, 11:49:13 CEST

Múltkor épp erről filozofálgattam egy másik téma kapcsán, hogy a
fogyasztását adják meg leginkább, az meg kit érdekel? A pórnép nyilván
azt hiszi, hogy minél több wattos, annál jobb. Amit Te láttál, az lehet,
hogy a teljesítményszabályzósok kétféle fogyasztása volt.

A szívásteljesítményt egyre több helyen megadják, szerintem erre kellene
rámenned. Bár ha túl erősen szív, már az is használhatatlan, talán a
szőnyeget is károsítja. 380W-os szívóteljesítményt láttam maximum,
érdekelne melyik megy el 500-ig.

LG és Zanussikat láttam 20e körül, amik tisztítható hepa-szűrősek, és
olyan 350W körül szívnak (és porzsák nélküliek).

Gábor