[Epitesz-barkacs] EU, minek is?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 28., P, 05:31:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.27. 21:36:13 +2h-kor írta:

> Na akkor figyuzz egy kicsit.
>
> megszívjuk mindannyian. Ahogy a hurrikánok is megmutatják az erejüket,
> amiért a népek nem tudják visszafogni magukat CO2 kibocsátásban.

-----------------
a betiltott hagyományos "Edison" égő kb 5% fényt termel és 95% hőt

a "be nem tiltott" (???) halogénégők  kb. 8% fényt termel, és 92% hőt
amit a *halogénnak*, *spotnak* _szabad_ _termelni???!_

Az Európai Fényforrásgyártók Szövetségének ajánlása:
40W-os hagyományos izzó helyére 9W-os kompakt - 3W-os LED fényforrás, ....

tehát nekem alapvetően a "kötelezöség" nem tetszik, (hogy mocskos marketing
blabla miatt) hülyeségre akarnak rávenni, és "nem észérvekkel".

nemsokára a temetői mécses lesz betiltva, mert az 99,5% hőt termel,
és ugyanígy a menóra is ( olíva olajban égő kanócot )
( Az örök fényt a hétágú menóra szolgáltatta. A midrás szerint Mózes nem tudta
elképzelni, hogyan nézzen ki a lámpás, a Teremtő tűzzel levetítette neki )

még szerencse, hogy az olívaolajat nem tiltják be.....