[Epitesz-barkacs] EU, minek is?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 28., P, 11:24:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> tehát nekem alapvetően a "kötelezöség" nem tetszik, (hogy mocskos
> marketing
> blabla miatt) hülyeségre akarnak rávenni, és "nem észérvekkel".

A kötelezőség senkinek nem tetszik, ez van. Nem eszik olyan forrón a
kását, szerintem előbb-utóbb kiderül, hogy számos helyre nem lehet mást
rakni, csak izzókat, szóval meg fog maradni a gyártás, és hozzáférhető is
lesz az izzó rengeteg területen. Nem kell felkapni a vizet helyből meg
nekifutásból sem ezért, és rögtön nagyívű szidalmazásokba kezdeni pl az eu
tekintetében. Nem az izzók megtorpedózása céljából jött létre az eu.

Ez az egész betiltósdi sem hiszem, hogy döntéshozói körökből származna,
inkább a sajtó interpretációja. Így nagyobbat szól.

Az kétségtelen, hogy mindenkinek önös érdeke is lehet, hogy ugyanazt a
hatást kisebb ráfordításokkal érje el, bármilyen terület is legyen az. A
betiltás helyett más motiváló erő is létezik. Pl ha az áram bármiért is
egyre drágább lesz, magad is meggondolod, hogy mivel világítasz, meg hogy
mennyit. Ha meg a többi energiaféle is egyre drágább lesz, az emberek
meggondolják, mivel fűtenek, milyen melegre, és hogy hőszigetelnek....Nem
kellenek ide durva szankciók.