[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 1., K, 14:20:06 CET

a gazfutes nyilvan keveset megy az evben, ez a cel, nem :-)

a lenyegre: mezei klimaval futeni tenyleg olcso es egyszeru, hiszen ez egy mellekhatas a nyari hutes mellett. viszont egy bonyolultabb lakasban vagy sok kell belole, vagy csak egy par helyiseget fog futeni, ugyanugy kell a gaz menjen, es meg nagyobb lesz az illesztetlenseg, mert csa a radiatorok egy resze lesz kinyitva.

raadasul meg kicsit faragok az arnyekolasokon, es total szuksegtelen a hutes nyaron :-( iden egy het volt, amikor elerte a 27 fokot bent a homerseklet.

a 200 rugo amugy nem az inverteres klima ara volt, hanem a vizre dolgozni kepes kinai vagy magyat kisipari kulteri egyseg ara.

nekem a listan fent van egy cserepkalyha. pl az tuti soha meg nem terulo dolog, de nem is azert van :-)

vajk