[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 1., K, 17:24:47 CET

a klima belteri helyett csokigyo egy lavor vizbe tokre nem mukodik. nem moricka feluletek kellenek ahhoz, hogy az a par kW atmenjen. lattam tobb barkacs megoldast, es senki nem tudta megsporolni a "ciposdoboz" alaku, 20-30 bart elviselo hocserelok alkalmazasat kondenzatornak. es abbol sem a kisebb fajta kell. 4kW-hoz ez a hocserelo maga 40ezer korul van. plusz ha jo COP-ot akarsz, akkor a kapillaris helyett egy elektromagneses szelep adagolja a let, vezerlo, stb. igy jon ki, hogy a kisipari is, meg a kinai is 200 korul van. mondjuk ezek mar inverteresek is, es a kinaihoz jar egy belteri is, hogy huteni is tudjon.

vajk