[Epitesz-barkacs] Fw: JLT hoelem (volt weller termisztor)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 3., Cs, 02:14:08 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.02. 19:05:26 +1h-kor írta:

> Nem kell. Nekem mindig sikerült a 7-es számú weller heggyel.

az alábbi szerint a 7-es  370 celsiuson dolgozik,
http://www.hornos.hu/weller.htm

és a 370celsiusos az EU-engedélyes ólommentes 247celsiusát
meghaladja kb 120celsiussal, tehát nem csoda, hogy ki tudod
olvasztani

a jelölt http://www.hornos.hu/weller.htm szerint

a 7-esek 370celsius
a 6-os  310
az 5-ös  270
a 8-as 425-ös
a 9-es 480celsiusos

akkor ezek szerint az wellermentes forrasztópákám 18Wattos
fűtőbetétje a weller 5-ösét sem éri el, szóval ez lehet az
én gondom titkának a nyitja :-(

( a welleresek is 35W, de inkább 50Watt felettiek, az én
18Wattosom ehhez kevés lenne )