[Epitesz-barkacs] Penész

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 3., Cs, 13:58:11 CET

szerintem:

a hatfal a falon tuti nem maradhat.

a) megkozelites: legrest alakitasz ki, butort faragsz. csinalsz hozza ventit vagy mas szellozest. nem kell a pultot kivagni, oldalt meg alul eleg ha szellozik. ugyanezert a labazatot vagy elhagyod, es megszokod nyitottan, vagy csinalsz ra nehany nagyobb (80-100mm) lukat. a venti akar lehet a szekrenyben, a hatfalon vagott lukon tol a hata moge. idokapcsolo+nokia tolto eleg lehet hogy forogjon, nem kell ejjelnappal, igy nem fogyaszt sokat.

b) megkozelites: nincs hatlap es kesz. alul-felul hagysz egy arasznyi csikot, hogy a butor ne essen szet, merevitse. picit felo, hogy igy is peneszedni fog, de 90% hogy nem.

vajk