[Epitesz-barkacs] amperoszto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 7., H, 13:41:04 CET

1)
telefondrót (az a 4eres RJ11)
keresztmetszetére ezt találtam, ez létező adat?
-------------------
kizárólag 0,13 mm2 vagy nagyobb keresztmetszetu távközlési (RJ-11) kábelt
használjon. Ha számítógép használata nélkül szeretne másolatot készíteni, ...
www.lexmark.co.hu/vgn/files/portal/1_x34x_ug_hu.pdf
ilyen drótból 12Volton trafó rövidzárat csináltam kb
2m-es drót kb 40celsiusra melegedett fel és kb 3A ment át rajta

2)

ha egy 600V1,5A -es dióda elé ilyen drótból egy 20cm-es darabbal
viszek áramot, akkor 4 ilyen dróttal 4 diódát párhuzamosan
köthetek, hogy a diódák egyforma terhet kapjanak?