[Epitesz-barkacs] amperoszto

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Dec. 7., H, 18:36:35 CET

Sziasztok!

Már megin' mibe' sántikálsz? :)

Ha nem volt mindenre felkészített labortápom, akkor szoktam a
kísérleti áramkört ilyen kb. 0,3-as egyeres szigetelt vezetékkel
tápolni. Elkötés vagy tervezési hiba esetén még felizzás előtt leesett
róla a szigetelés, ami arra sarkallt, hogy üstöllést a kapcsolóhoz
nyúljak.

Az RJ11-et még nem hallottam kábelnévként, ismeretim szerint az ún.
modular jack csatlakozók egyikét nevezik így, én a 4 pontos-ra
alkalmazom, de kutatásaim szerint nem következetes a szakirodalom.

A kérdésedre: igen működhet a dolog, de ha leveti a kabátját, akkor
harsány fény és hangjelenséget fogsz tapasztalni.

Üdv
pi