[Epitesz-barkacs] futetlen lakas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 16., Sze, 13:05:56 CET

Szervusz HJózsi!

> akkor szerintem jó lesz. Célszerű néha, hosszabb, de még nem vadhidegben,
> hanem pl mint ami most van, elmenni, és csinálni egy-két mérést, ebből lehet

A két lakás közti födém tömör betonnak vagy téglák (ha még
poroszsüveg-födém) tekinthető, kevéssé jó hőszigetelő. Állítólag most
még jó idő van ott (jártak benne). Külső főfalban nem megy vízvezeték,
attól legalább 2 m-re van minden ilyen cső.

> Ha nem jön ki jó eredmény, nem a fűtés lenne az olcsó megoldás, hanem hogy
> vmelyik vízcsapra rákötni valami mágnes-szelepet, amit egy konnektorba

Jó ötlet, de ilyet most nem tudok csinálni.

szia: Balázs