[Epitesz-barkacs] tarolt ho /tüzelés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 18., P, 16:19:12 CET

Kb ki is talaltal mindent, ami a temaban fontos!

http://www.atmos-kazan.hu/termek_adat.php?dt=2

hagyomanyos tuzternel az also levegot hivjak primernek. ezzel nem lehet jo eges biztositani, mert minnel tobbet adsz, annal intenzivebb az eges, es a nagyobb hofok miatt meg tobb egheto gaz keletkezik a fenti forro oxigenhianyos reszben, es megy ki a kemenyen.

a felso legbevezetest hivjak szekunder levegonek. annak a dolga elehetni a gazokat, de nem taplalni a berakott nagy hasabok egeset.

legjobb a kettot kulonvalasztani.

http://www.atmos-kazan.hu/termek_adat.php?dt=2

ez egy elgazosito kazan. alul van a keramiaval belelt egester, ahova teszed a fat. annyi levegot kap csak, hogy az izzast es a magas homersekletet fenntartsa. innen a gazok felmennek, es fent egy orvenykamraban vannak levegovel keverve, es elegetve.

egy meg ennyire sem ismert cucc a sved tomegkalyha. nagyon tudomanyos cucc! kvazi egy cserepkalyha, csak direkt sok tonnanyi tegla es egyag van benne. tenyleg 3 tonna egy atlagos darab. van egy nagyhomersekletu tuzter, onnan jaratokon megy a gaz egy utoegeto kamraba, ahol kap levegot, es kulon szepen eg kek langgal. aztan korbejarja az egeszet, es kimegy a kemenyen. ugy van megcsinalva, hogy a belseje stabilan sokszazfokos legyen! igy egyreszt az eges jo hatasfoku. masreszt meg baromi jo hotarolo, mert sokszaz fokon van a hotarolo tomeg nagyresze, nem mint egy vizes puffer, ahol 90 fok a max. ugy futenek vele, hogy egynap egyszer megrakjak, 2-3 ora alatt nullara leeg, es a retegeken szep lassan jon kifele a ho, a kulseje stabilan 50-60 fokos. aztan mielott a kulseje kihulne, megint egy begyujtas, ami a magot felfuti..

vajk