[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 17:05:29 CET

Szervusz HJózsi!

> A tüdőszerű, tényleg. De van megoldás: kettő kell, amik ellenütemben
> működnek. :-)

Így már értem, tényleg jó ötlet, és egyszerűen kivihető. Csak jó
méretezés meg forgásirány-váltás kell hozzá. Hátránya, hogy azért
begyűlik a kosz, van benn nedvesség is, fog az penészedni. Az
irányváltás nélküli módszer koszos, párás oldala csak kifelé megy, a
betáp pedig legalábbis télen sokkal tisztább. Persze azért tudni kell
azt is takarítani.

> Majd csinálj képeket róla, hogy milyen lett az ellenáramú hőcserélő.

Hol van az még, láttad, a körfűrész is mikorra lett készen (-:

> Ez mit jelent, hogy ablaktábla lesz?

Külső tömör fa ablakszárny, esetleg kicsi polikarbonát bevilágítóval.
Mint a zsalugáter, csak nem fúj át rajta a szél, nem nyeklik idővel.

> Filóztam rajta, hogy az ilyesmit hogy lehetne érzékelni. Pl valami

Marha egyszerű: be kell tölteni egy kis vizet és némi algaspórát.
Amikor elég levegő gyűlt össze, bezöldül és lehet cserélni (-:

szia: Balázs