[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 22., K, 09:28:41 CET

Szervusz HJózsi!

> Eljutottam a kísérlet gondolatához. Csináltatni szeretnék egy darab termo
> üveget, valami nem túl nagy méretben, pl 500x500mm, 16mm-es közzel, és
> megfúrom a két átellenes sarkát, és betöltögetek hol levegőt, hol corgont,

Marha jó ötlet! Arra vigyázz, hogy mindenképpen speciális,
"hőhídmentes" távtartót kérj az üvegtáblák közé. Nekünk azt mondták,
hogy ilyet 3 helyen használnak az országban, ne is álmodjunk erről, de
szerintem nem voltam elég erőszakos (meg seittünk mint állat). Ez
viszonylag kisméretű üvegtábla lenne, különösen fontos emiatt.

szia: Balázs